SKUMMA PEPPARKAKOR

Började dagen med fodringar av alla djur och mig själv. Sedan åkte jag till min vårdcentral o tog lite blodprover. Jag äter ju medicin som ska dra ner sköldkörtelnivåerna. 

(null)


När jag kom hem släppte jag ut hästarna. 

(null)


Jag gjorde en ledsen krukväxt lite gladare idag. Planterade om sen i en större kruka med ny jord ☺️

(null)


Håller på att försöka tömma frysen på diverse onödigt. Blir ganska gott iaf när man blandar ihop det 😂


(null)


 Har gått o blängt på pepparkaksdegen i kylen ett par dagar. Men nu äntligen är den förvandlad till skumma pepparkakor. I år medblåbärssmak. Jättegott!!

(null)

(null)

(null)

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0