FULL KASTRULL

Fullspikad dag idag. Släppte ut hästarna o åkte direkt till Linkan för att fylla på förrådet av pellets inför midvinternattens hårda köld.

(null)

Passade även på att besöka Dollarstore för lite nödvändiga köp. Handlade lite till mamma o pappa oxå, som sitter i självvald karantän sedan mars 😱. 
När jag kom hem slängde jag ihop en kanelbullerulltårta så jag skulle ha nåt att bjuda på till kvällens fika i stallet. Gjorde den glutenfri för att Sara skulle kunna äta oxå. 

(null)

Precis när den var klar blev jag uppringd av en sköterska för att justera min medicin. Äter den för att dämpa min sköldkörtel som går på högvarv. Väntar på att få op på den. 

(null)

Sen var det dags att ta tag i stallet. Hatar när jag inte gjort stallet på morgonen. Allt går dubbelt så trögt när halva dagen gått. 
Fika hjälper iaf till på sitt lilla sätt. Här håller hon koll på stallmössen. 

(null)

När Sara kom så hade hon med sig ett par saker som jag beställt. Jag ska nämligen bli mormor i december!!!!
Fina va? Färgen avslöjar jag inte utan det är en hemlighet ☺️

(null)

(null)

(null)


Vi fick oxå höleverans till stallet  idag. Lillebror hjälper gärna till o pekar med hela tassen .

(null)

(null)


Nu har jag slängt mig i fåtöljen o precis ätit kvällsmat. Mycket nöjd med mina matskills idag. 

(null)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0