PEPPARKAKSBOLLAR

Efter hästarnas utsläpp åkte jag till VC o tog blodprover. Sedan vidare till Ida för att lämna ett paket som kommit till vår adress. 
Hämtade upp matkassar som jag handlat online på Willys. Hur smidigt!! 
Lämnade av det som skulle till mamma o pappa i Banket o sen hem. 
När jag kom hem var veterinären här o vaccinerade ett av fölen som bor i stallet. Passade på att be om lite avmaskningsmedel så vi kan avmaska mot Styngflugan vartefter. 
Idag gjorde jag ett annat av de recept jag gått o blängt på: pepparkaksbollar !!

(null)

Sååå goda!! Var ju tvungen att provsmaka innan jag bjuder, såklart 🤭.
Blev lite fundersam på vad min bil har sysslat med sedan jag körde sist? 
Ur led är tiden ??

(null)


Lite blommor i höstrusket 🤗

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0