HÖSTEN

I tisdags var Ida här o hälsade på Ullis. Nu är det inte länge kvar tills lillknodden kommer. Är så nyfiken på vad det är för person som gömmer sig därinne. ❤️

(null)


Fikar gör vi i stallet så ofta vi får tillfälle o vår nya favorit är salta kolakakor. Såå goda!!

(null)


Jag har tagit in mina pelargoner för vintervila men dom vägrar att ge upp o blommar o knoppar sig hej vilt 😂🌸


(null)


Det blir många promenader i dom vilda fläretskogarna. Vilket innebär ett överflöd på svamp. Försöker vara givmild mot mina närmaste men det går trögt må jag säga😂

(null)

(null)

(null)

(null)


Idag ska vi ut igen men då ska jag bara plocka mossa som jag ska ha till en dörrkrans som jag håller på med. 

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0