OH HAPPY DAY ....

Halka den 19, teori den 20 o uppkörningen idag den 25 !!! Ida fixade det with flying colours !! Nu är min karriär som chaufför över :)
Just det ja, hon köpte sig ju en bil idag oxå, hehe....
På begäran har jag idag mätt Kiedis. Han är alltså snart 1 år o 9 månader o mäter 161 cm över det berömda havet .
Slutmåttet ???? Ingen som helst aning. Mamma Myran är ju 173 cm o en väldigt grov häst, pappa Szkopul var 166 cm hög o betydligt smäckrare. Kiedis ser nog mer ut som sin pappa kan jag tycka...
Jaja, jag kan tyvärr inte ens ge en gissning...
Vi mätte honom ju med tattarmått o enligt det skulle han bli antingen 187 cm eller typ 160 cm har jag gör mig att det var...


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Ha ha, 187 cm!! Bara att fixa en stege!
Skönt att slippa vara chaffis. :)

2013-03-05 @ 08:58:03
URL: http://stallrosen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0