JAG GER UPP...........

Nu har jag försökt att göra ett inlägg på min Iphone sen igår men inte lyckats få det att ladda upp. Så nu kör jag väl på det gamla hederliga sättet igen =)
Igår gick jag bärsärk här på Fläret o eldade nästan allt jag hittade , hehe
Det som göms i snö kommer upp i tö ...o sen eldas det upp av Marie !!
Ida har varit ledig ett par dagar nu o jag har blivit bortskämd med brunch varenda dag !! American pancakes med banan o kokos är en höjdare o till varje fikapaus en cupcake såklart....
Idag var dock det goda livet slut o Ida for iväg till jobbet igen...
Hundarna har fått långpromenad i en strålande sol o några kämpande plusgrader.
Hingstungarna gick som tända ljus idag när jag tog in dom o det fick sin förklaring i att Kiedis hade lyckats med att få ett stort sår på bakknäet... Tvätta är ju en sak men HUR? får man ett bandage att sitta kvar där???
Jaja, får köpa lite mera SNÖGG imorgon för den var ju naturligtvis slut i medicinskåpet. Hade lite, typ jätteplåster, kommer inte ihåg vad det heter, som jag fäste över såret. Hoppas det sitter kvar tills imorgon så det inte fastnar spån i såret.
Nu lägger jag ner för ikväll så hörs vi imorgon....med eller utan bloggappen =)

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Dessa nymodig heter, nej en riktig dator ska det vara om det ska bli ngt!! ;)

Oj då, hoppas såret läker fint.

Sv: Köper oftast reatäcken när jag ändå jobbar. Det sista var det halva reapriset på och lite till rabatt på det så landande det på ca 100,- helt ok för en buse att massakera. ;) Så oftast handlar jag nytt billigare än vad folk säljer begagnat för.. :)

2012-03-07 @ 09:09:03
URL: http://stallrosen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0