MEN VAD NU DÅ ????

Sorry för dålig uppdatering.....igen..... Men min blogg-app funkar inte....igen.....Jag kan inte logga in här från min Iphone :(
Myran kniper o det får hon väl göra till midsommardagen då hon ska ha enligt beräkningarna. Killarna har blivit utsläppta i sommarhagen men har bara gått dagtid än så länga , för att vänja magarna vid gräset som är upp till midjan på mig , hehe...
Men imorgon smäller det o då är det sommarlov på riktigt för dom för då tänker jag inte ta in dom på kvällen ......
Loppan funkar så himla bra just nu i ridningen o igår gick hon i samlad högergalopp utan minsta lilla protest...Please let it hold !!
Ullis smörjs varje dag på manken med salvan som vet rekommenderade...hoppas att den funkar ....

Kommentarer
Postat av: Marie

Jahapp här springer jag varje dag för att se om det hänt något.......Inga bebis här inte ....

2012-06-17 @ 13:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0