LÅÅÅÅÅÅÅNG NATT.....

När Ida o jag kom ut till stallet för att kvällsfodra igår så stod Kiedis upp i boxen. När vi vände oss om så la han sig ner o det var början på vår mardrömsnatt tillsammans med veterinär, smärtstillande, kramplösande, oändligt vandrande, dropp o hopp som byttes mot hopplöshet.... Vid halv fyra på morgonen hade han sovit lugnt i en timme medans droppet gick in ..... Tack o lov hade jag inte plockat bort övervakningskameran från fölboxen så den kunde jag flytta till Kiedis box för att övervaka honom innifrån medans jag försökte slumra lite. Imorse fodrade Mats en mycket hungrig Kiedis som var mäkta irriterad för att han inte fick nåt kraftfoder :)


Kommentarer
Postat av: Marie Ö

Lilla gubben då <3

2012-07-14 @ 12:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0