VILKEN ÄRA...

Mm idag fick jag den stora äran att rida i Idas nya sadel o jag säger som densamma: den är värd alla dom pengarna!!! Har nog aldrig suttit i en så skön sadel i hela mitt liv ! När jag satte mig så sjönk jag ner i ett mjukt stoppat säte utan dess like... Inte tillstymmelse till ont i rumpan när jag satt av....Loppan rör sig som en helt ny häst .. Låååånga skrittsteg o inte ett dugg stressad. Hon skrittade tom på vägen hem , annars brukar hon takta . Anka o Ullis gjorde mig o Loppan sällskap på ridturen. Mycket trevligt sällskap som gjorde mig uppmärksam på att vi inte haft Svullo på ett tag!! Ska jag fixa ?


Kommentarer
Postat av: Susanne

Hmmm, inte så långt kvar tills du fyller år. Kanske är på plats att ge lite hintar till dotter och gubbe så du får en likadan :o)

2012-01-16 @ 08:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0