MYCKE BLIRE......

Alltså jädrar!!! Dom äter ju som hästar !!! Hehe....
Det går åt en hel del hö per dag på fyra hästar o en i magen...
Två hästar till anländer ju nästa helg så då blir det tio påsar till !!
Jag har med den anledningen bärsärkat lite i stallet o tagit bort fronten på en box där vi nu ska ha rundbalsförvaringen...
Vi sålde en hel del grejor igår men det är myyyyycket kvar...
På em tog Ida o jag en mycket rogivande tur på Loppan o Ullis. Idag får jag inte rida för Ida är sugen på att rida i sin nya sadel...
SARA: det kommer ett inlägg om Soletten snart! Carro o jag har båda kraschat våra datorer där dom flesta bilderna på honom låg =(.
Men vi ska rota lite så får vi se vad vi hittar.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0