SPÄNNANDE...........

När Ida jobbar heldag så blir det så mycket gjort här hemma på Fläret !! Har hon dåligt inflytande på mig eller ??!! Haha, ,,,
På fm tog jyckarna o jag en långpromenad. Fodrade o vattnade hästarna till lunchen, utfodrade även mig själv...
Efter lunchen tog vi ytterligare en promenad... När vi kommit en bit på väg hörde jag att Kiedis o Castor var väldigt oroliga i hagen, vände mig om o fick sen en svart häst komma travande...Med ryttare alltså... Mycket trevlig ryttare oxå... Vi pratades vid hela vägen ner till Svenneby o hon berättade om en för Sverige ny hästras som hennes kompis importerat från USA o som hon har tänkt börja avla på..... Rocky Mountain Horse heter den.... Det som är speciellt med denna ras är att den töltar! Mycket spännande! Hoppas att vi får komma bort o titta på dom nån dag.... Ni kan ju, om ni vill, läsa bloggen om dessa fina djur...
På em kom mina föräldrar på fika !! Fick två lampor flyttade o installerade...Tack!! Nästa gång ska det bli en dimmer i köket ...
Tack oxå för den fina komplimangen bland kommentarerna! Synd bara att du glömde ditt namn =)


Kommentarer
Postat av: Mariah

Tack själv för trevligt sällskap! Hör av dig så ska du få hälsa på Rockisarna. :)

2012-02-12 @ 21:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0