NU KÄNNER JAG LIVET I MIG....

Riktiga vårkänslor hos både två- o fyrbenta idag.... Strålande solsken o 9 grader varmt... Dock blåser det halv storm men då torkar allt fortare så jag är inte ledsen =)
Therese var här på fm då hon har hand om Castor när hans ägare är på semester i Vietnam... Lite mys innan utsläpp hanns med. Sedan tog vi, Ida jag o Therese en liten ridtur i stormen. Therese fick ta mammahäst (Myran). o gissa om Myran var lycklig.... Finns ju dock ingen sadelgjord som når om bebismagen så det fick bli barbackaritt... Hade ju inte gjort så mycket om det inte var så att hon fäller drösvis, hihi... Therese var ganska luden sen kan man säga...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0