SÅ DET KAN GÅ......

Min bästa vän, min Iphone, gjorde en faceplant rakt ner i stallgolvet .... Jag skulle just sätta mig ner i stallet för att kolla in Niklas o Mr Pooh´s terrängritt när några mörka krafter smög sig fram o gjorde min Ifån alldeles ofångbar :)
Så...... nu är telefonen inlämnad på lagning o har så varit i två dygn......Abstinens är bara förnamnet hahahaha....
Igår löshoppade vi småkillarna, som inte är så små längre,o det märks att dom har mognat ordentligt under sommaren....Finaste.........
Kiedis som alla tror är en ren dressyrhäst visade minsann att även han kan .....
Castor hoppade oxå, precis som vi vet sen tidigare, riktigt bra..... När han tyckte att han var färdig så gick han fram till grinden o bestämde sig för att hoppa ut o gå in i stallet alldeles själv.... Tyvärr kan man inte hoppa 1.30 stillastående så han fick med sig både grind o en bra bit med staket i försöket...... Helskodd hamnade han iaf i stallet......
 
BÄSTA KIEDIS ♥

Kommentarer
Postat av: Annika

Jaha, jag undrade vad som hade hänt med grinden till ridbanan, här fick jag svaret.

2012-08-03 @ 22:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0