NU NI.....

Nu har jag fått min nya IPhone o abonnemanget funkar igen . Nu kommer det bli ordentliga uppdateringar igen :)
Idag har vi farit runt hela dagen, Ida o jag. Varit på Sharpman o betalat sadeln o fått med en massa saker till den . Sedan till Norrköping för att beställa en skruv till motorfästet på min bil o för att köpa Luzern. Vidare till Skärblacka o Orga kvarn för lite mera foder.
Just det, vi körde ju en vända i Linköping oxå för att plocka upp min nya telefon!
Nu jobbar Ida hela helgen så jag har tvingat Therese att umgås med mig imorgon för då börjar bondens marknad. Kommer bilder o uppdatering därifrån imorgon:)
Nåt annat som jag är väldigt tacksam för är mina vindnät som vi har i stalldörrarna. Tack vare dom kan vi ha dörrarna öppna hela myggsäsongen utan att hästarna blir uppätna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0