LIVSFARLIGT......

Ida o Malin lyckades övertala mig om att ta en tur till Sharpman .... Det är extremt livsfarligt för Ida har jag nu fått lära mig ..... Eller, ja.... Det kanske var mitt fel egentligen för det var jag som hittade den , hihihi....
En Bates Innova..... Alltså underbarare sadel får man nog leta efter o så himla rätt för både Ullis o Ida.... Sätter ryttaren rätt med en gång..... Stooooora gångarter fick Ullis oxå :)
Funderar starkt på att återuppta min sedan länge insomnade dressyrkarriär faktiskt.... eller jag kan låna sadeln ibland iaf , hahaha
 

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Vill oxå ha!! Tror den skulle passa Hero toppen bra, mig vet jag att den passar, hi hi!!

2012-08-25 @ 07:53:40
URL: http://stallrosen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0