NO MORE ..........

Tandvärk men ist är jag så in i den förkyld.... Men det var ju vad kjag väntade mig efter tandvärken för den är ju bihålerelaterad......
Vad har då hänt sen sist..... Vi har haft släktträff o till det fick vi handla mycket goda saker må ni tro......



Vi bjöd på exotisk planka.....



Hela huset o hela Fläret var fullt av folk o hundar o jag tror att alla hade en riktigt trevlig söndag...



Vi har varit hos tandläkaren med Loppan....



Sederingen verkade efter ett tag.......o Loppan hade definitivt kunnat göra reklam för den där hamburgaren macho nacho patcho eller vad den nu hette......



Fina foton fick vi med oss att ha som nattlektyr, hahah



Ida hade häromdagen jobbat 1 år på Rusta o bakade därför ett stort gäng med cupcakes som hon bjöd sina älskade arbetskamrater på........



Jag har varit på hästloppis med alla våra grejor som vi aldrig använder.....



O som Ida förutspådde så kom jag hem med nåt nytt , hehehe..... En Jolly ball till lillemannen...



Apropå världens sötaste Kiedis.....



så råder det inga som helst tvivel om att min älskade Mirre har reinkarnerats i denna vackra fuxpojke....Kolla bara in blänget ....



♥    ♥    ♥    ♥     ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥



Kommentarer
Postat av: Mamma o. pappa

Det tror vi också!

Kramar från oss.

2011-09-06 @ 17:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0