MIGRÄÄÄÄÄN.....

Körde Ida till jobbet idag o hann inte mer än in på Maxi så slog migränen till. Halva synfältet försvann o resten blixtrade hej vilt...What to do .... Satte mig i bilen o knaprade snabbt i mig ett gäng värktabletter, på med solglasögonen o sen försökte jag slappna av så gott det gick...... Efter nån timme kunde jag iaf ta mig hem o slänga mig i sängen för att försöka sova bort skiten.....
Nu mår jag lite bättre o hoppas att det fortsätter i den riktningen, pust..........
Vill visa en bild på den underbara welshmountainhingsten i Ulrika som jag blev så kär i ....Hoppas att det var nån vettig som köpte honom....



Där fanns även 2 ardenner som drog nån timmerkärra med kran o grejer... Stooooora var dom..



Fanns även ett par riktigt fina Border Collies som visade vallning....Blev såååå sugen på att skaffa en liten valp o börja valla igen........



Lite fick jag handlat oxå..gummistövlar, en enorm brödpåse, ullsockar till hela familjen o kokosbollar förståss...



Imorgon blir en busy dag....Kvaliten på Vreta är givet, kanske en sväng o kolla tävlingarna i Åby o så självklart ett besök på Bondens marknad, tror att vi ska äta vår lunch där faktiskt !!


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Attans migrän, vet exakt hur det känns. :(

Åhh vilken liten charm kille!! wm hingsten ♥

2011-09-11 @ 21:53:54
URL: http://stallrosen.bloggplatsen.se
Postat av: Kerstin

Sv: Men va fasen, jag hade ju det!!! Ha ha!!

2011-09-11 @ 23:12:18
URL: http://stallrosen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0