U-TURN........

Inte vet jag om Berit gjorde en helomvändning o kom tillbaka eller om det är en ny storm men fy ända in baljan vad det blåser!!! Idag hade jag tänkt att köpa en punkaspray o spruta i däcket på min gamla transport så vi kan åka till grannen o hämta det träd som dom sågat upp till ved. Vem vet, med den här vindstyrkan kanske det är fler träd imorgon!! Igår blev jag inbjuden på Partylite- visning. Man har ju varit på ett par hundra sådana vid det här laget men lite goda ljusdofter till jul är ju aldrig fel .....
På fredag ska jag o Susanne med Avelsringen ut o käka julbord , mycket trevligt !!


Kommentarer
Postat av: Mamma o. pappa

Julbordet låter kul!

Kramar från oss.

2011-11-30 @ 18:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0