STOLPAT O STÄNGSLAT........

På fm åkte Ida o jag till bilverkstad o gjorde framvagnsinställning på min lille bil, mycket välbehövligt !! när vi ändå var i krokarna hälsade vi på Petra o Timo i deras nya stall, dom såg ut att ha det bra där men det var ont om fika =) När vi kom hem blev det micropaus med kaffe o lussebullar .. Nu har jag precis stängslat o stolpat på vallen så där får hästarna gå nu framöver ... Igår när jag skulle ta in dom hade nämligen ett träd rasat i vanliga hagen o hängde lite dumt på några tunnare träd så det måste fixas ASAP...
Ida har stalltjänsten idag eftersom jag gjort annat... Bäst att kolla om hon är klar snart för nu suger det i kaffetarmen igen.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0