RÅDGIVANDE.......

På fm tog Ida o jag rallybilen ut till Vreta där det idag var rådgivande bedömning för unga hingstar .... Det skulle b.l.a visas en som var e: Szkopul alltså samma pappa som Kiedis.... Det var en ganska trevlig individ men inget extraordinärt som det ju bör vara om det ska vara värt att spara....
När vi kom hem lunchade vi med mina föräldrar som var här eftersom min pappa håller på att göra en speciell sängram till Idas säng....
Strax innan mörkret återigen grabbade tag i Fläret tog vi oss en mysig tur i skogen på våra eldiga springare....
Efteråt vankades ju streching såklart....


Kommentarer
Postat av: Susanne

Du eller Ida får se till att ta en bild på sängramen när den är klar. Jag blir ju nyfiken...

2011-11-18 @ 13:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0