ZZZZZZ....GOMORRON....ZZZZZZZZZZZZZZ

Mmmm,lite trött är jag efter att jag i ett antal nätter stirrat in i övervakningskameran. Inatt var det full rulle i boxen men nån bebis blev det inte !! Vaxpropparna var ännu större i morse så långt borta är det inte. Myran är oxå jättetrött o orkar knappt gå ut i hagen på morgonen...Dock vallar hon runt på Loppan hela dagarna i hagen.....
Igår fick jag "klantpoäng" igen... Lyckades halka på en sten när jag klippte gräset o slog i handlöst baklänges, hahah... Fick en ganska saftig knäck i nacken som jag känner av ordentligt idag..men Cést la vie !!!
"Det går över" som en viss liten Ida sa när hon var 3 år,  när vi frågade om hon var kissnödig !!
Imorgon ska jag besiktiga bilen så...Hold your thumbs !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0