SMART...............

Not so much.... Har slagit ner lite stolp i fölhagen och en ny hörnstolpe i padocken o nu har jag ingen känsel i armarna!! O så har jag lovat Ida att jag ska göra raggarmunkar till kvällsmat, lycka till med att riva den potatisen känner jag nu, hahaha......
Idag har vi haft hagel o drivis igen... Lustigt med aprilväder i maj??
Väntan o längtan består våra dagar av nu... Lite tråkigt att inte kunna planera in några nya tävlingar o träningar innan vi vet när bebis tänker komma.... Ullis skulle ju behöva komma ut på lite Pay&ride....
Snart ska vi till Sharpman  för ett återbesök med Ullis hoppsadel o då ska vi oxå kolla så att dressyrsadeln verkligen ligger 100 rätt.
Snart är det Norrköping Horse Show... Ska ni gå? Vi ska väl försöka åka nån dag iaf, om vi törs med tanke på bebis....Vi får se helt enkelt hur läget är då....
Nähä, kanske skulle försöka mig på potäterna då.............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0