SHARPMAN............

Japp, idag har vi varit på återbesök på Sharpman med Ullis. Ida köpte ju ny sadel till henne i höstas o nu var det dags att se så den fortfarande låg OK. Dessutom hade ju jag lyckats hitta en dressyrsadel där som jag tvingade Ida att köpa o nu skulle vi passa på att kolla den oxå. Båda satt som ett smäck !! Trots att Ullis hade lagt på sig 3 cm muskler på båda sidor...TJOHOOO för det förresten.... Hon har alltid haft svårt att sätta muskler o såg ut som ett spjälstaket när hon kom till oss så nåt rätt måste ju Ida  göra iaf !!??
Myrans status är......Ja jag vet inte riktigt , det verkar ha stannat av lite..det var därför vi tordes åka iväg till Sharpman idag.... Men jag har ändå vak på henne på nätterna i kameran o ständiga koll på henne i hagen.....
Åh, jag hittade världens mysigaste stövlar/kängor för halva priset på Sharpman idag ...men som vanligt blev jag för snål =)  ......Är dom kvar nästa gång så köper jag dom så jag slipper frysa om fötterna på träningarna i vinter.....
Vi var oxå förbi Fredriksborg o handlade spån o mineraler...
Imorgon ska Ida till NIHS ....Hoppas att det inte tänker regna .......




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0