APRILVÄDER...............

I mars !!?? Fy o usch o blääää, det snöar o regnar om vartannat. Kallt är det oxå. Ont precis överallt o så in i bängen trött så risken att jag somnar stående i ett hörn är överhängande.
När vi var klara i stallet o efter den viktiga fm fikan åkte Ida o jag o handlade lite mat till oss människor, lite mat till kissarna o även ett par säckar som det stod häst på....
När vi kom hem igen så var det dags att rida. Ullis fick ett pass med lite bomövningar o lite småhinder i padocken medans Loppan, tror jag, får en sväng i skogen.
Jag såg att det vankas 15 grader plus o strålande solsken på lördag, det vore ganskla najs faktiskt. Ser fram emot det....
En kokhet dusch tror jag står på tapeten....................

Kommentarer
Postat av: Mamma o. pappa

Hoppas att den varma duschen hjälper!

Kramar från oss.

2011-03-31 @ 22:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0