ÅH HEJ.....

Vad det blåser !!! Tur att solen lyser på oss o att det är VARMA vindar !
Idag har jag slagit på årets första tappsko på Loppan. Det var vääääldigt länge sedan vi hade nån tappsko faktiskt när jag tänker efter......
Har oxå gjort rent hennes sår på bakbenet som hon fått när hon varit klantig o trampat sig själv.... Inte roligt med sår nu när leran är ett faktum.
Om det slutar blåsa så åker vi o tävlar i Mantorp på söndag, men bara om det slutar, jag tycker det är väldigt jobbigt att köra transport när det blåser full storm....
Det verkar som att Stroppy Mare kanske funkar på Ullis iaf. Hon är mycket mer possitiv till allt arbete o blir inte fly förbannad när Ida korrigerar henne utan tar det med jämnmod. Ska bli riktigt spännande att ta med henne på nästa hoppträning.
På söndag fyller ji Ida år men vi firar henne på lördag ist. Tänkte att kjag skulle bjuda på smörgåstårta för det var ett tag sedan nu...







Kommentarer
Postat av: Mamma o. pappa

Mums fillibaba!

Kramar från oss.

2011-03-22 @ 22:21:29
Postat av: emilie persson

ett stort grattis på henne :D skicka en bit såndär till mig på posten, ah tack ;)

2011-03-23 @ 14:20:06
URL: http://www.misspersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0