15 GRADER.....PLUS.....

Våren är här o nu är det på riktigt !! Jag önskar att jag kunde fota fågelsången....
Släppte ut hästarna ganska tidigt idag i den underbara vårvärmen... sedan har vi ägnat oss åt lite allmän städning o plockning inomhus???.... Även tapetserat lite i Idas sovrum... nån gång kanske det blir klart... Huset är gammalt o vint o det sitter ca 100 lager med gammal tapet på¨väggarna, en vägg är tapetserad direkt på cement? Jaja, vi har ju ingen lust att jobba ihjäl oss med detta huset så det får bli som det blir. Har beställt en övervakningskamera till Myrans box som jag hoppas kommer snart. Ska bli himla skönt att inte behöva springa upp o ut till stallet hela nätterna i flera veckor. Nu ska jag förhoppningsvis bara behöva slänga en blick på TV-skärmen bredvid min säng....
Ida o jag köpte två fårskinnsfällar häromdagen som Lucky o Trazzel uppskattar nåt enormt så det var ju lyckat...



Nu ska Ida ut o rida hästarn i .....Ja faktiskt i padocken!!!!! Förstår ni vad det har försvunnit snö o is idag....Lyckorus !!!!


Kommentarer
Postat av: Annika

Hörde du inte om ponnyn i Åtvidaberg? Stoet klarade av att föla helt på egen hand ute i hagen. Ingen visste ens att hon var dräktig. När de skulle ta in hästarna från hagen var det en fölunge med. Lite kul tycker jag. Snacka om surprice!

2011-03-15 @ 20:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0