TÄVLING............

Idag har jag köpt delar till min bil etersom jag fick ombesiktning. En bromsskiva o en spindelled. Det är vad Mats får ägna sig åt imorgon när jag är funktionär o Ida ska ha tält på Våra tävlingar på Ekenäs. Har även inhandlat diverse mat för det ekade tomt i kylskåp o skafferi o nu i helgen lär det inte bli några besök i affärer pga tävlingarna. Hästarna fick oxå påfyllning av mat o spån. Mockade ut 8 kärror i Myran o Kiedis box o fyllde på med massa rent spån..MYYYYS !!!
trött trött trött e jag, hoppas att jag orkar med hela helgen...Ska passa hovis imorgon oxå...

Kommentarer
Postat av: Mamma o. pappa

Fina bilder på fina hästar!

Kramar från oss.

2011-06-18 @ 19:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0