SKRUTTFIA......

Älskade underbara Mirage !! Vi gick upp aptidigt för att ha gott om tid på oss att lasta då Myran kan vara ganska knepig om hon sätter den sidan till. strödde transporten backade intill stallet, hängde upp skynken mellan dörrarna o transporten ( för att hon inte skulle gå på sidan), fixade o donade ... Ledde upp Kiedis i transporten o sen gick Myran in o ställde sig.....!!!!????!!!
Både Ida o jag hamnade i chock o glömde nästan att stänga luckan, hahaha...
Resan gick jättebra förutom vid macken där en lastbilschaufför bestämde sig för att köra ut precis framför oss så jag fick dra på en tvärnit !!!! Kul med transporten full med bebis o mamma !!! Aja det gick bra iaf ...
Vi var så tidiga på seminstation så Linda undrade vad som hade hänt, hihihi...
Perfekt i brunsten kom vi oxå så dom beställer idag o hoppas på att hon släpper imorgon eller iaf dom närmaste dygnen.... Spännande !!
 Troligtvis får vi hämta hem dom på söndag eller måndag o det är en himla tur det för jag håller redan på att längta ihjäl mig efter dom ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-06-29 @ 21:32:53
Postat av: Mamma o. Pappa.

En stämmningsfull bild på mor och son i sommarhagen! den var vacker!

Kramar från oss.

2011-06-29 @ 21:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0