KVALMIGT.............

Jag tycker att nu får det fasiken lätta lite på trycket här över Fläret... Himlen är grå, luftfuktigheten är väl närmare 100 % o gräset sprakar när man går på det...Jag vill ha regn!!!



Igår var Kicki o Otto här o hälsade på. Kicki red Ullis o det gick riktigt bra !! Tyvärr blev ju Ida inringd på jobb så det blev inte så länge vi kunde umgås....



I tisdags var det ju hoppträning på schemat, tyvärr hade det blivit en dubbelbokning med Fias veterinär så Ida o Loppan fick hoppa lite själva... Åskan drog in med blixtens( haha) hastighet över Staby Gård o regnet smattrade mot ridhustaket, helt plötsligt så gick det att andas !! När vi åkte hemåt så regnade det fortfarande men när vi kom till Gistad så var det kruttorrt i backen....Inte en droppe kom det på våran hövall =(



Häromkvällen gjorde vi en pizza o åkte ner med till Bankebus o käkade med mina föräldrar ...Gott vare !!!



Jag fick en "barnmorskepresent" utav Ida som tack för "förlösningen" av Kiedis, den matchar julklappen jag fick av henne, brödburken, perfekt !!




Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-06-11 @ 22:08:02
Postat av: Mamma o. pappa

Vilken bild! Vi ser ut som herrgårdsfolk!

Kramar från oss.

2011-06-11 @ 22:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0