INTE MÖJLIGT.............

Undrade precis vad det var som bländade mig ? Solen! Den lyser mig rakt i ögonen genom fönstret. Det har regnat o regnat o regnat hela dagen utan att hämta andan en enda gång. Ekenäs, där vi hade tävlingarna, antar jag måste ligga under vatten nu. Det har nog bildats en mindre sjö just där för fyyyy vad det regnat. Tappra har alla ryttare, föräldrar, funktionärer, hästskötare o annat löst folk varit måste jag säga. Gick inget bra för Ida o Loppan idag tyvärr. Jag tror inte att Loppan gillade underlaget nåt vidare o förvandlades så fort hon blev insläppt på banan. Framhoppningen var hon jättefin på men inne på banan funkade ingenting...men så kan det vara ibland. Vi måste komma ihåg vad hon har utvecklats sen vi fick hem henne. Då trodde vi aldrig att det skulle bli en fungerande ridhäst av henne överhuvudtaget....
Kiedis, Myran o Ullis har gått ute hela dagen men hållit sig i dungen där det finns naturligt regnskydd.
 Imorgon, om jag tar mig upp ur sängen, ska vi ju till Mantorp med Ullis för hältutredning....

Kommentarer
Postat av: Mamma o. pappa

I dag skiner solen, hoppas det går bra med Ullis i Mantorp. Vi får se framåt och hoppas på mera sooool!

Kramar från oss.

2011-06-20 @ 09:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0