FUNKAR INTE....

att mobilblogga!? Jag har gjort ett par inlägg från mobilen o INGET har kommit upp..... Tråkigt.....
Jaja, update på Myran : Imorse när jag morgonfodrade så droppade det ordentligt med mjölk från juvret o dum som jag är så tänkte jag ...IGEN....att: NU är det dags =)........Men nää....Hon kniiiiiper !!
Vädret är ju toppen så det är ju ingen katastrof om hon fölar ute iofs....
Igår flyttade vi mina föräldrar från Norrrköping till Bankebus... Toppen lägenhet/radhus har dom fått tag i. Önskar en en gång att bebis kommit ut så man kunde hjälpa till lite mera med upplock o sådant som är så tidsödande....
Det blir mycket sittande i hagen numera, för att hålla lite koll på Myran o för att det bara är så mysigt. Det är ingen risk för att det blir tråkigt när Ullis är i närheten, hahahah



STALLETS CLOWN !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0