BÄSTA ARNE......

Skolavslutning...Det var inte igår det !! Idag började Jonathan i Filippa sitt sommarlov. Tänk vilken känsla det var att ha en hel sommar framför sig...Nuförtiden går sommaren så fort så man hinner knappt med..... Ida o jag var med på avslutningen i Bankebus kyrka o barnen sjöng så vackert så ögonen blev alldeles blöta...
Hem tog vi oss trots dimmig syn. Lunchade, gjorde stallet med Lena o Kicki. Tjejerna red Ullis o Loppan en sväng innan vi tog oss iväg bort mot Väderstad där världens bästa Arne bor numera. Ida blev mött med en stor puss, själv blev jag dammsugen hela jag på jakt efter en godis eller två. Så nog kände han igen oss alltid, hjärtat !!



Vi har oxå varit i Askeby o hämtat upp en massa blommor som ska pryda hindrena uppe på Ekenäs på våra tävlingar som går av stapeln i helgen. Ponny på lördagen o häst på söndagen, då Ida o Loppan ska hoppa förövrigt.
På lördagen ska Ida o Jossan ha tält med massa roliga saker att sälja, så är ni shoppingsugna så syns vi på Ekenäs, själv kommer jag nog att befinna mig bakom disken i cafeterian.
På måndag ska vi till klinik med Ullis för att göra en ordentlig utredning så vi får reda på vad det är som spökar med henne. Skönt att få det gjort o hoppas att dom hittar nåt o att det går att åtgärda.



Kiedis han växer så det knakar. Tänder har han fått, äter gräs o hö gör han. han har kommit på att vi är hans PK ( personliga kliare)...
 Han är en riktig karting. Inte rädd för någonting, nyfiken på precis allt. Bralla o göra konster har han blivit ett riktigt proffs på.
Lyta ben o bli borstad är inga problem, promenader i skaft går oxå förvånansvärt bra. Han är helt enkelt en riktig stjärna !!




Kommentarer
Postat av: Mamma o. Pappa.

Han ser ut som en liten gunghäst! Söööt!

Kramar från oss.

2011-06-16 @ 22:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0