NYTT FÖRSÖK.............

Vilket väder !! Helt galet. Det är absolut det värsta åskoväder som jag någonsin upplevt. Igår kväll när det blekade o smällde som värst gick jag ut o ställde mig för att beskåda det makalösa... Det var dagsljus i långa perioder o det var en extremt märklig känsla måste jag säga.
Ida har jobbat extra i helgen då den egentligen var hennes lediga.
I fredags var vi ju iväg o UL-ade Myran o tyvärr hittade veterinären ingen bebis så imorgon bär det iväg dit igen för ny seminering om det nu inte är så att bebis lekte kurragömma med veterinären =)
Ida har kikat lite på dressyrtävlingar på sistone o om allt går som det ska så blir det en Söderköpingsresa till Anna för att träna o känna av läget inför första start.....Lite av anledningen är för att ev starta en debutant framåt hösten....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0