TJI FICK NI ...............

Ida var ledig idag o ända till torsdag, så vi släppte hästarna i padocken o tog itu med att dela av vallen. Nu har hästarna bara en femtedel av vallen att röra sig på. Det är iofs ingen liten hage men den tar iaf inte död på mig om jag måste pulsa ut o hämta tjurskallarna. Snopna blev dom minsann när dom fick se vad vi gjort.
Dagen tillbringade vi i Norrköping hos mina föräldrar, bjudna på lunch blev vi som vanligt ♥
Tittade på ett gäng gamla filmer på Ida o hennes första ponnyer bl.a.



Vi konstaterade oxå vart Idas hoppkarriär tog sin början =)




När vi kom hem o skulle ta in hästarna så stod dom i givakt vid grinden , minsann....
Ren slump förstås för det kan väl knappast vara så att dom förstod piken ??!!
Ida körde invigning av dom fina schabraken hon köpte i Globen ( hon visar dom nog på sin blogg) när hon red på kvällen. Fina blev dom tjejerna!!
Myran är avundsjuk o vill oxå bli riden =(



Vi får väl ta oss en Pippitur, hon o jag nån dag......

Mina Uggs, som jag älskar men som är halare än såpa ute i snön, har fått sig en uppfinning som funkar kanon...
Jag har köpt halktejp på Biltema !!!



Hopp o hej leverpastej............


Kommentarer
Postat av: Annelie

Skimmeln på bilden är det den som var från Uddens?

2011-01-04 @ 08:40:30
Postat av: Halk Anna

Ja såna där skor köpte jag på skopunkten, varma å sköna men väldigt halkiga. Får nog ta en tur till Biltema

2011-01-04 @ 11:32:10
Postat av: Nina

Svar: Jaha, oj! Ja men det håller jag med om, ingen vitlök här! Tack för upplysningen :)



Ja det gör vi, det ska bli såå kul! :)

2011-01-05 @ 14:36:06
URL: http://munsboromaud.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0