MEN DYRT DÅ.........

Jag har nu ringt runt överallt för att kolla vad det kostar att byta släpvagnskontakten på min bil o det är inte billigt ska jag säga, nästan värt att göra det själv , en verkstad skulle ha 1800 för att byta den !!!!!!! Men denna gång ska jag faktiskt låta en verkstad göra jobbet för det är inte så jättetrevligt att sitta ute, bakom bilen o mecka med sånt pillerilljobb i denna vårflod, haha



Sötast var hästarna idag när vi släppte ut dom ...Småbockade gjorde dom allihopa..Roligast var ju Myran med sin flodhästkropp, haha så sööööt.... Även jag har vårkänslor o längtar desperat efter den riktiga våren....



SLÄPP FÅNGARNE LOSS DE E VÅÅÅÅÅÅÅÅR .................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0