GRRRRRRRRR.............

Idag har jag fått igång ett lysrör i Ullis box, gosh vilken skillnad !!
Myran var ganska stressad efter nattens j***a fyrverkerier... Kan inte folk använda sina pengar till vettigare saker än att skjuta upp dom i luften?? Nu bor vi ju sån tur är ganska "off" men ändå. Det smäller ju o blekar en hel del ändå. O inte nog med igår... Det var tydligen en hel del raketer som blev glömda igår eftersom det skjuts  massor ikväll oxå !!??
Jaha, o så intaget idag då......... Hästarna står i mitten av hagen... Jag ropar... Ullis kommer men jag vill ta Myran först, big mistake.... Myran får fart på Loppan o sen springer dom igång varandra så till den milda grad o drar med sig Ullis o stannar inte förräns dom hamnar uppe i det berömda hörnet längst bort i hagen !!!??? O där fastnar dom lixom.... Då är jag så förbannad så då går jag annars gör jag mig olycklig !!!
Åkte o hämtade Ida på busstationen ist...
När vi kommer hem så står dom kvar uppe i hörnet , så det var bara att börja pulsa....
Hej o hå, mjölksyra i bena ....................................


Kommentarer
Postat av: annelie

det är på gång att förbjuda raketer i år och det hoppas jag verkligen......för djurens skull och andra skotträdda individer

2011-01-01 @ 23:27:22
Postat av: Mamma o. Pappa

Vi tycker som du, instämmer i allt!

Kram från oss.

2011-01-02 @ 12:51:01
Postat av: Mia Christoffersen

Pållarna kanske tycker att julmaten ska bort =)

Kör chickenrace med dem - kommer de inte så får de ingen mat..

2011-01-02 @ 18:23:07
Postat av: Annika

Du behöver inte träna nåt ytterligare i alla fall Marie! Och det där med raketer är verkligen ett dumt påfund, som att sätta eld på pengarna direkt.

2011-01-03 @ 10:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0