DÅÅÅLIGT......

Jag satt o läste i en blogg att skolhästarna på Vreta får sitt sista mål mat kl. 18.30 !!!! Hur dåligt är inte det?? Undrar när dom får frukost? Låt säga att dom får den vid 7....Fattar ni vad mååååånga timmar dom går utan mat? Jag är upprörd! Det är direkt farligt för en hästmage..... Stackars.... Jag menar, som hästskola ska dom väl föregå med gott exempel o lära ut vad som är rätt ( o fel ) ???? Som bäddat för magsår....



I övrigt har vi då invigt transporten idag x 2. Varit på Erikstad med båda tjejerna men inte på en gång för då hade Myran blivit ensam o ledsen . Måste säga att hitills är jag extremnöjd över släpet. En dröm att dra. Känns inte att man har den bakom bilen. Kallt som satan var det när det blåste o snöade, men det var det värt att ha så glada tjejer. Alla 3 uppskattade att få jobba riktigt ordentligt igen.
Nu är jag trött...
TJO FLÖJT .......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0