ÄR DET DAGS IGEN.......

Kan det vara en ny Gudrun/Per som har landat över oss igen? Det blåser så jag tror att taket ska lyfta o flyga iväg för att landa någonstans i södra norrland...... Hoppas inte att det blir strömavbrott som varar lika länge som under Gudrun bara, för då var vi utan ström i 6 veckor!!!   D å är det inte bara lyset man saknar utan även vattnet tar slut iom att pumpen inte funkar= ingen dusch, ingen disk,ingen toaspolning,inget vatten till hästarna. Hästar dricker en himla många liter/dygn !!!!  Usch, nej det vill jag inte uppleva igen!!!!



Ida jobbar heldag hela helgen så jag kanske skulle sparka mig själv där bak o sätta fart med att göra klart stallet.....Men fåtöljen är ju såååååå skön o datorn är ju väldigt rolig =)......Hmmm.....snart...jag ska bara....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0