MEN SÅ VARMT........

Det är ju ingen risk att det blir nåt gjort med gräsklippningen när det är så här varmt, det ska ni veta..... Då kommer jag att svimma o det vill vi inte =)
Ringde till veterinären idag för att få avmaskningsmedel utskrivet till Kiedis. Han är ju 8 veckor gammal nu så då är det dags att avmaska mot spolmask. Eftersom det inte var inringt när jag körde Ida till jobbet så åkte jag till Bankekind med en banancheesecake.. Fick filmvisning av brorsan o hans familjs semesterresa till Kreta, Hade gärna gömt mig i deras bagage kan jag ju säga....
Iaf.... Efter fikat åkte jag till stan igen för att hämta ut avmaskningsmedlet, står i kö en evighet o när det är min tur så får jag reda på att det är slut !!!! Beställt o kommer imorgon, men så onödig resa !!!
Myran har haft lite besvär med ett öga. Ett litet sår som har varit väldigt irriterat o hon är ju inte världens lättaste att få in något i ögat på men jag har äntligen kommit på hur jag ska göra utan att det blir bråk. Hon är jättesnäll när man tar en bomullstuss för att torka av ögat så då passar jag på att dra ner huden under ögat med tussen o får på det sättet in salvan i ögat utan att hon märker det !!! Ögat är nu så gott som läkt o rinner ingenting...Toppen !!


Kommentarer
Postat av: Susanne

Det var ju himla smart gjort

2011-08-03 @ 14:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0