MEDITATION.......

Har ni tänkt på var ni känner er mest rofyllda, var ni tänker bäst, var ni får vara ifred??? Min mest meditativa plats på Fläret är uppe på höskullen....Där är det aldrig nån som stör i min virriga hjärna....



Häromdagen när solen sken som mest hade vi finbesök på gödselstacken...



Kiedis då !! Han får gå in i sin egen box direkt efter hagen för annars äter han upp sin mammas kraftfoder som hon så väl behöver. Han får ju naturligtvis oxå lite kraftfoder så han inte blir ledsen..... Snart så snart är han stor nog att bo själv på nätterna ♥



Nåt han INTE fått ännu är ett eget täcke så när han är blöt o frusen har vi knutit Mirres gamla fleecetäcke runt honom o hur bedårande han än är så bör han nog få ett eget ganska omgående !!



Häromdagen hade mina föräldrar o jag lite fixardag här på Fläret ...Pappa lagade b.l.a våra utemöbler som tagit en del stryk av snöras osv....
Mamma målade lite fönster på Idas våning...
Yatzy övervakade det hela =)



För att bidra lite till Fläretfixet har jag målat alla köksbänksskivorna!!



När Ida kom hem från Stockholm hade hon inte med sig mindre än TVÅ!! presenter!!
Citron och lime macarons...såååå goda....
Och sedan en underbar spagettisil, en sån som jag har letat land o rike runt efter i eviga tider!!!
Den fick jag utav Lena ...
Tack så mycket båda två !!!



Kolla min fina sil som vi inte väntade med att inviga ....




Kommentarer
Postat av: Anonym

Så poppigt med svarta bänkskivor :)

2011-08-25 @ 21:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0