GRÄÄÄÄÄÄÄÄS.........LIGT.........

Alltså....vem är det som springer o gödslar min gräsmatta i smyg ????? Den växer ju med turbofart !!!!
Idag lyckades jag iaf klippa färdigt allting innan det började regna...alltid nåt =)
imorgon kommer mina föräldrar hit för vi ska tapetsera ett par våder i sovrummet där en viss liten ligist som heter Olle har varit med sina klor.....När han vill gå ut o man inte är tillräckligt snabb att släppa ut honom börjar han klösa på väggarna....O jag menar, vem är snabb klockan 4 på morgonen???
Vi har börjat göra iordning Kiedis box...snart ska han få en fin namnskylt oxå....


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Så retsamt med kattklor... Vi hade nyss tapetserat vardagsrummet och kommer ner på morgonen så har kattskrället "kloat" under alla tre fönster!! Inte ett dugg billig just då.... ;)

Sv: Tack!! Ja, nu hoppas jag att jag får lite muskler på henne så man kan få träna lite mer än jag gjort nu på ett tag.

2011-08-15 @ 07:52:35
URL: http://stallrosen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0