DÅLIGT SAMVETE............

Mitt stackars lilla eländiga trädgårdsland har i år legat i träda.......... Ingen ork att engagera mig ....
Ett par stycken purjolökar som övervintrat, gräslöken o en pionbuske slåss lönlöst med brännässlor o annat elände....SUCK..........



Det är så illa att en stackars liten tomatplanta har valt att bosätta sig mitt i grusgången där jag sprutar frenetiskt med RoundUp......Den lever men är ganska kuvad ...



På söndag ska vi ha släktträff  här på Fläret så imorgon blir det en bråd dag. Ida o jag ska åka o handla allt o lite till. Stallet ska göras o hästarna ridas. Gräsmattor ska räffsas så jag inte får hela huset fullt med klippgräs. Hela huset ska städas. Maten ska förberedas. Cheesecakes ska bakas o frysas. Ångesten att vi glömt något kommer att drabba iaf mig med enorm kraft på kvällen....hua....
Apropå inget så tycker jag att daggkåpan är finare än finast.........



Igår kväll var det trångt när det skulle delas ut godnattpussar o godnattkramar ♥





Kommentarer
Postat av: Kerstin

Om brännässlor bara vore lite mindre ajjiga coh lite finare så skulle vi ha det jättefint här hemma!! ;)

Skippa ångesten så får du roligare... ;)

Sv: Ja men eller hur!! Han är ju söt som socker den lille pojken!!

2011-08-27 @ 08:36:29
URL: http://stallrosen.bloggplatsen.se
Postat av: Siri

Hahahahaha, vad rolig du är!

2011-08-30 @ 12:47:32
URL: http://lamints.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0