JAG HAR FYLLT ÅR.....IGEN........

Attans vad dom  rinner iväg...åren alltså .....
Jaja, smörgåstårta o firande av både Ida o mig ... Fick en hög pall av mina föräldrar som jag har när jag lagar mat. Ståendet framför spisen tar nästan död på min rygg men nu när jag kan halsitta/stå på pallen så funkar det alldeles utmärkt!! Fick oxå jättefina gardiner till matsalen som vi fixade upp idag när dom var här o lunchade...





Fick en jättefin rosa Lyle & scott- pike´ av Lena. Ska nog gå att få på sig om ett par kilon=)
Av Ida fick jag en jättefin brödburk i svart plåt, blev jättebra på köksbänken mot tapeterna!!

I måndags gjorde vi ett premiärbesök på Bolagret, där hittade Ida en jättebra pall till sadelkammaren på REA.
Nä nu tror jag vi ska natta hästarna.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0