BOTTENLÖST...............

Är det i mina garderober minsann. Jag har röjt hela dagen o lyckats få ihop  ÅTTA !!!!! säckar med kläder o skor som inte används......
Nu gäller det att hitta en sån där behållare som man skänker kläder i....
Den nya tvättmaskinen har gått nonstop idag...Kom ju efter lite där ett tag när den gamla gav upp. Snart ifatt dock.
Hästarna blev glada men något förvånade i morse när hagen helt plötsligt var större o att det fanns en hel del gräs i den "nya" delen. Jag öppnade upp nästa del av hagen som gränsar till sommarhagen. Mycket brall o glada utrop blev det !!!
Både Loppan o Ullis fick sin motion i morse eftersom Ida jobbar o sedan ska hon träffa Sandra o sitta o glassa på nån uteservering ikväll =)
I helgen är det full rulle, på fredag ska Ullis gå två  klasser på VRF o på lördagen ska Loppan oxå gå två klasser på samma ställe.  På söndag är det ganska lugnt o på¨måndag ska Ida jobba o sen på kvällen ska vi fira Jonathan o Filippa som fyllt/fyller år......
Justja, imorgon är det hoppträning på Staby med Ullis.... Håller tummarna för att Munkpepparen har fyllt sin funktion.
Var det nån som var sugen på en gemensam vårfika, eller???? Ska vi försöka anstränga oss o lyckas samlas samtidigt för en mysig fika???
Nä, back to work.................


Kommentarer
Postat av: Linnea

Vad roligt! Vilken tid? Jag ska rida kl 19!

2011-04-20 @ 13:49:49
URL: http://linneabrandt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0