ONT ONT ONT.......

Jag har ont överallt... Det värker i min kropp o det värker i min själ..... Min hjärna går på sparlåga o ögonen svämmar över så fort jag tillåter mig att tänka... Tur att vi har alla andra djur som måste tas omhand....
Vi tog oss i kragen o åkte o hoppade lite med tjejerna. Ida ska ju tävla med båda i helgen...om vi orkar...
Imorgon ska vi ta en roadtrip till Sala, Enköping o Stockholm. Vi ska plocka upp en massa roliga saker till Idas webshop , ev ska vi få hälsa på Idas gamla ponny, Chevaline o på hemvägen ska vi få en guidning på Årsta-Runsten.... Mycket åkande blir det o det är tur att vi kan turas om att köra....
Håll utkik på Idas blogg , det kan ju hända att hon mobilbloggar under dagen.

Kommentarer
Postat av: Pernilla - en blogg om min häst & vardagliga äventyr

Vart är ditt stall då? :D

2010-09-23 @ 09:01:20
URL: http://tintin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0