NÄHÄPP......

Blir ingen roadtrip på fredag utan nästa torsdag... Tråkigt.
Har klippt ena gräsmattan nu på em. Undrar om man behöver göra det mer i år? Aja, jag har iaf en jädra massa gräs som måste klippas just nu...Hoppas därför på fina dagar så gräset inte är för blött.
Ida red båda tjejerna i morse för sedan har hon jobbat . Stallet gjorde vi oxå på fm , Det är alltid skönast när det är gjort på fm. Imorgon kommer hovis o tar åtminstone 2 helskoningar o resten nästa vecka. Emelie kommer oxå en sväng för att rida lite. Jag tänkte att jag kanske skulle kunna få till en lucka till nedsläppet från höskullen till nya foderboxen. Nä, nu tror jag att jag ska ta o hämta Ida vid bussen. Tjipp o hej....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0