LOPPANS FAVVO....

Ida red tjejerna på fm idag o medans hon red Ullis fick Loppan gå in i Mirres box o "städa". Det är det bästa hon vet, för han lämnar alltid en hel massa mat !!



Ullis blev sur o otålig för att inta hon fick städa där inne först !!



Min mamma o pappa har varit o hälsat på idag. Medans Ida var o jobbade på nya jobbet tog vi en tur i skogen med hundarna för att leta lite svamp...
Vi gick både HÄR...



o DÄR...



o inte hittade vi mycket svamp förrens jag gick in i hästhagen. Där fanns det en hel del o så hittade jag en flyveil oxå !!!
Kanske dags att natta hästarna, Ida o mig själv så vi orkar med morgondagen!! Vi måste lasta för imorgon oxå, mycke grejer blir det !!

Kommentarer
Postat av: Siri

Sv: Ja, visst? The one and only way ;D

2010-09-03 @ 22:43:10
URL: http://callestraning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0