JAMEN DÅSÅ......

Marie har lyckats igen..... Lyckades dra med mig Ida ut för att kvällsfodra lite tidigare för att hinna in o se VM-dressyren o var så sugen på att äntligen få se Totilas ♥............. 2 sekunder missade jag honom med!!! Hann precis se när dom red ut från banan....Jag blir så trött !!!



Imorse var första gången på, jag vet inte hur länge, som jag red. Iom att Ida jobbar rätt mycket nu så får jag hjälpa till att motionera Loppan lite. Det var ganska bitigt i luften sådär på morgonkröken !
Nä nu ska jag lyfta upp mina ögonlock från golvet o gå o lägga mig. Ida fodrar morgon så jag får sovmorgon ända till klockan åtta!!!

Kommentarer
Postat av: Annika

hört talas om inspelningsbar boxer? vi har en apparat som går att spola tillbaka en timme på den kanal man just då har på. och spela in på två kanaler samtidigt. tips!

2010-09-29 @ 09:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0