DRA TÄCKET ÖVER HUVUDET............

Fy o usch vad det är jobbigt när det droppar utanför sovrumsfönstret när man vaknar. Vilken tur att jag ställt klockan alldeles för tidigt i morse. Sov nog en halvtimme till o då hade regnet slutat...SCORE...
Har klippt nästan allt gräs färdigt nu, bara stora mattan kvar. Höskulleluckan har plockats fram, ritats på o väntar nu på att Mats ska få tid att ta fram sticksågen. Blir nog imorgon kväll, kanske.
Hovis har varit här o skott Timo o Ullis, resten gör han på måndag.  tidigare idag var vi över hos Madickens lilla Olle o provade Idas gamla hoppsadel, men nej den passade inte. Han e ju en liten korv ♥
Emelie var här o red Ullis o Ida red Loppan. Först red dom ut en sväng o sen red dom lite i paddocken. Såg bra ut. Sedan försökte jag bjuda Emelie på kvällsmat men jag tror inte hon gillar min mat nåt vidare =)
Imorgon blir det Norrköping. Handla lite o luncha hos mamma o pappa.
HEPP....   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0