SOOOOLEN......

Idag har solen skinit hela dagen, tackolov !! Vedpannan gick sönder för oss igår. Underbart! Är iaf himla glad att det inte är Januari/ Februari... Får väl se hur länge det dröjer innan vi får en ny.... Just nu så värmer vi huset med byggfläkt o det blir ju billigt o bra....noooot....



Ida har jobbat idag o hästarna har gått på vallen o solat sig ända till kvällen. Imorgon ska det ju regna o då blir det tidigare intag. Det gäller att passa på när solen skiner o utnyttja alla ljusa timmar.



Köpte mig ett par gummistövlar idag o nu j****r ska jag vara torr om fötterna även om jag skulle gå i en vattenpöl... Lyxade till det o köpte ett par lammullssulor o stoppade i oxå. Tänkte även köpa mig ett par mohairsockar utav Ida så klarar jag mig långt in på hösten utan att frysa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0